Mindfulness voor mama

Mama zijn…
Daar zijn al vele verhalen over verteld en geschreven. Waarschijnlijk heb jij er ook al het e.e.a. over gelezen en nog waarschijnlijker is het dat je in ieder geval meerdere verhalen over het moederschap kent. Feit is dat je er, voor dat je moeder werd, een verwachting bij had. Maar dat het zo zou zijn, dat had je niet verwacht..

Misschien ben jij die moeder die als ze thuis is en voor de kinderen zorgt en de was gedaan moet hebben, en de bedden verschoond, en boodschappen gedaan heeft en ‘iets leuks’ met de kinderen doet en kookt en schoonmaakt en inderdaad daarnaast zelf ook 3-4 dagen per week werkt. En als het papa-dag is ervoor zorgt dat de papa alleen maar voor de kinderen hoeft te zorgen omdat jij de rest al hebt gedaan?
Of ben je die moeder die het heel leuk vind om moeder te zijn, maar het moederschap dikwijls lastig vind? Dat je weet dat die driftbuien van vandaag er morgenmiddag ook gewoon zijn. Dat je weleens zou wensen dat je gewoon een weekje voor jezelf zou hebben om weer op adem te komen.

Of weer anders. Ben jij die jonge moeder moet wennen aan haar nieuwe lijf, die je na de zwangerschap gewoon cadeau hebt gekregen. Misschien heb je een huilbaby? Is je kindje ziek? Of voel jij je gewoon nog niet ‘moeder’? Vertelt je omgeving je dat je lekker moet genieten, maar ervaar jij dat niet zo?

Met andere woorden. Je bent moeder en je:
– Voelt je regelmatig gestrest.
– Vindt het moeilijk alle ballen hoog te houden, zowel thuis als op je werk.
– Zou meer willen genieten van je gezin, maar het lukt je niet.
– Schiet regelmatig uit je slof om kleine en alledaagse dingen en hebt achteraf spijt.
– Piekert vaak en voelt je vaak schuldig.
– Bent maar weinig met je aandacht in het nu, omdat je vaak aan iets denkt in het verleden of in de toekomst.

Meld je dan nu aan voor de training Mindfulness voor Mama’s!

Naam + Email

De training leert je:
– Beter om te gaan met stress en tegenslag beter te accepteren.
– Beter je eigen grenzen te bewaken en hier ook naar te handelen.
– Je minder druk te maken om wat anderen van je vinden.
– Tegenslag zowel privé als op je werk beter te accepteren.
– Meer geduld te hebben met je kinderen.
– Meer te kunnen genieten van het nu: je gezin, werk en andere leuke dingen in je leven.

Hoe?
In kleine groepen (max 10 deelnemers) leer je tijdens een training van 8 bijeenkomsten veel verschillende mindfulness oefeningen. Ook leer je de theorie achter mindfulness. Naast dat je de kracht van mindfulness gaat ervaren leer je de technieken dus ook begrijpen.

Wat is Mindfulness eigenlijk en waarom werkt het?
Mindfulness is niks anders dan een vaardigheid. Net als dat je moet leren lopen, schrijven en voetballen, is mindfulness een training die gaat over het bewust aandacht geven aan iets.
Doordat je je volle aandacht richt op het ophangen van de was ontstaat er rust in je hoofd. Alles wat niet te maken heeft met het ophangen van de was (het boodschappenlijstje, het in orde maken van de sporttassen, het gehuil van je kind op de achtergrond) laat je dan los.

Het gevolg is dat je spanning of stress die je ervaart afneemt.

Training Mindfulness voor mama:
* 8 weken x 2,5 uur = 20 uur training
* werkboek
* wekelijkse handouts
* geluidsbestanden
€385 incl. btw

Meest gekozen!!
Training Mindfulness & coaching:
* 8 weken x 2,5 uur = 20 uur training
* werkboek
* wekelijkse handouts
* geluidsbestanden
* 2 individuele coachgesprekken
Voor € 575

Hoe oud je kinderen zijn maakt niet uit. Het gaat erom dat jij leert met jouw moeilijkheden en stress om te gaan en te kunnen starten met genieten van je kinderen!

Naam + Email

! ook je werkgever kan deze mindfulness voor je betalen. Hiervoor gelden aangepaste prijzen. Neem contact op met mij en vraag naar de mogelijkheden!