Mindfulness bij verlies

Verschillende soorten van verlies
Momenteel beleef je een heftige, pijnlijke, verdrietige en intense periode.
Iets wat jou heel dierbaar was ben je kwijt.
Dit kan zijn op persoonlijk vlak. Een dierbaar persoon die is overleden. Misschien bestaat een lange er dierbare vriendschap niet meer. Ben je onlangs gescheiden van je grote liefde. Of heb je te maken gehad met (ernstige) ziekte.
Maar ook werk gerelateerd. Misschien ben je je baan kwijt geraakt of sta je op het punt ontslag te nemen.

Met andere woorden. Iets waar je aan gehecht was is wegevallen. En terwijl de hele wereld door lijkt te gaan, staat jouw leven stil.

Jij:
– Voelt je eenzaam
– Voelt je zo machteloos en zo verdrietig dat je niet meer weet wat je ermee moet
– Bent moe
– Ervaart stress
– Zou door willen met je leven maar je weet niet HOE
– Vindt het moeilijk alle ballen hoog te houden, zowel thuis als op je werk
– Zou weer willen genieten van het leven, maar het lukt je niet
– Schiet regelmatig uit je slof om kleine en alledaagse dingen en hebt achteraf spijt
– Piekert vaak en voelt je vaak schuldig

Bent maar weinig met je aandacht in het nu, omdat je vaak aan iets denkt in het verleden of in de toekomst.

Meld je dan nu aan voor de mindfulness na verlies training!
De training leert je:

– Beter om te gaan met spanning en emoties
– Beter je eigen grenzen te bewaken en hier ook naar te handelen
– Lief zijn voor jezelf
– Te zorgen voor je eigen verdriet, zonder hierin te verdwalen
– Je minder druk te maken om wat anderen van je vinden.
– Tegenslag zowel privé als op je werk beter te accepteren.
– Meer geduld te hebben.
Weer open te staan voor kleine en grotere momenten van geluk

Tijdens een training 8 bijeenkomsten leer je niet alleen veel verschillende mindfulness oefeningen, maar leer je ook de theorie achter mindfulness. Je gaat de kracht van mindfulness niet alleen doen en ervaren, maar je leert het ook begrijpen.

Wat is mindfulness eigenlijk en waarom is het effectief?
Mindfulness is niks anders dan een vaardigheid. Net als dat je moet leren lopen, schrijven en voetballen, is mindfulness een training die gaat over het bewust aandacht geven aan iets.
Doordat je je volle aandacht richt op bijvoorbeeld een wandeling door het bos, kun je de vogels weer horen fluiten en kinderen zien spelen. Kortom je leert om weer open te kunnen staan voor de kleine en verassende dingen die het leven te bieden heeft.

Het gevolg is dat je spanning of stress die je ervaart afneemt en dat je meer controle krijgt over je emoties en gedachten.

Daarom dus!
Wat het verlies ook is waar jij mee te maken hebt gehad, maakt niet uit. Het gaat erom dat jij leert met jouw moeilijkheden, verdriet en stress om te gaan. Zodat jij zelf, op je eigen benen en je eigen kracht kunt staan. En in jouw tempo verder kunt met leven.

Training Mindfulness na verlies:
* 8 weken x 2,5 uur = 20 uur training
* werkboek
* wekelijkse handouts
* geluidsbestanden
€385 incl. btw

Meest gekozen!!
Training Mindfulness & coaching:
* 8 weken x 2,5 uur = 20 uur training
* werkboek
* wekelijkse handouts
* geluidsbestanden
* 2 individuele coachgesprekken
Voor € 575

! Veel werkgevers betalen voor hun werknemers een mindfulness training. Informeer bij je werkgever of dit ook voor jou mogelijk is. Een werkgever is immers gebaat bij een werknemer die goed in zijn/haar vel zit! Prijzen voor werkgevers zijn bovenstaande bedragen Excl. BTW!